نام و نام خانوادگی: بابک صالحی
مدرک: کارشناسی ارشد حسابداری
وظایف و اختیارات مدیریت امور اداری و پشتیبانی:
- اجرای سیاست ها و خط مشی های دانشگاه در زمینه های مربوط به امور اداری و پشتیبانی.
- مطالعه و بررسی رسته های شغلی مشاغل دانشگاهی و ارائه نظرات و پیشنهادهای اصلاحی به مراجع ذی ربط با همکاری مدیریت طرح و برنامه.
- برنامه ریزی درجهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز و ارائه ی طرح ها و پیشنهادهای لازم
- تهیه ی کلیه احکام پرسنلی در امور تشویق، ترفیع، انتصاب، مرخصی ها، بازنشستگی و غیره با رعایت مقررات مربوط و پیش بینی آن ها در زمان مقتضی.
- همکاری در امر تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پست های سازمانی
- نگهداری پرونده های پرسنلی اعم از هیأت علمی و غیر هیأت علمی و ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل .
- انجام کلیه ی امور مربوط به رفاه کارکنان واعضای هیأت علمی.
- همکاری در تهیه و تنظیم بودجه ی پرسنلی مرکز
- نظارت بر امر ارزشیابی کارکنان غیر هیأت علمی دانشگاه و انجام امور مربوط.
- انجام امور اداری کارکنانی که از طریق پیمانکاران طرف قرارداد دانشگاه معرفی می شوند.
- ایجاد هماهنگی بین فعالیت های مختلف واحدهای تابعه.
- نظارت بر کار کلیه ی واحدهای تحت نظر و اطمینان از صحت عملکرد آن ها در حسن اجرای وظایف محوله.
- تعیین و ارائه خط مشی های لازم در زمینه های تدارکاتی به واحدهای ذی ربط.
- نظارت بر انجام امور کاردکس، انبارها و انبار گردانی با همکاری مدیریت امور مالی و براساس مقررات و ارائه گزارش های مربوط.
- مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و نظارت در ورود و خروج و حضور و غیاب کلیه ی پرسنل و رسیدگی به امور فوق و ارجاع تخلفات حسب مورد به هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری و ارائه ی گزارش های لازم.
- ارائه ی به موقع گزارش کار پرسنل به معاونت حقوقی و پشتیبانی جهت پرداخت حقوق و مزایای ماهانه.
- تایید کارکرد پیمانکاران طرف قرارداد با همکاری واحدهای مربوط جهت ارائه به معاونت حقوقی و پشتیبانی.
- پیش بینی، تهیه و توزیع مایحتاج واحدهای مختلف مرکز، طبق برنامه ی تعیین شده و مقررات مربوط.
- اجرای مصوبات کمیسیون موضوع ماده ی 45 آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه ها.
- اداره ی امور وسایل نقلیه و انجام پیگیری ها و اقدامات لازم در زمینه ی بازسازی، تعمیرات و حفاظت از ماشین آلات و وسایط نقلیه.
- نظارت بر انجام امور مربوط به اداره خدمات عمومی ، نظارت بر اداره ی امور مربوط به تلفنخانه مرکز
- برنامه ریزی تعمیرات اساسی و پیشنهاد بودجه ی لازم به مراجع ذی ربط و نظارت بر انجام تعمیرات اساسی در مرکز و تأیید اسناد مربوط.
- نظارت و انجام امور مربوط به تعمیر و نگهداری تأسیسات و ساختمان های مرکز.
- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق.