سه‌شنبه 3 مرداد 1391 اطلاعيه در خصوص درس آشنايي با دفاع مقدس

به گزارش دانشگاه نيوز، معاون سنجش و تحصيلات تكميلي دانشگاه پيام نور در نامه اي رسما درس آشنايي با دفاع مقدس را درس اختياري (اجباري ) براي كليه دوره هاي مقطع كارشناسي اعلام كرد و مطابق بند هاي زير در خصوص آن عمل خواهد شد.
۱-دانشجوياني كه تا نيمسال دوم ۹۱-۹۰ در دانشگاه پيام نور دانش آموخته مي شوند و يكي از دروس عمومي آشنايي با قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران،انقلاب اسلامي ايران،آشنايي با دفاع مقدس و انديشه سياسي امام خميني را گذرانده اند نيازي به گذراندن درس اختياري آشنايي با دفاع مقدس ندارند.

۲- دانشجوياني كه درس آشنايي با دفاع مقدس را به عنوان درس عمومي اخذ و گذرانده اند نيازي به گذراندن درس مذكور به عنوان درس اختياري ندارند.

۳-ساير دانشجويان كه شامل بند ۱ و ۲ نمي شوند بايد بر اساس مقررات درس مذكور را اخذ و بگذرانند. شايان ذكراست در صورتيكه رشته هايي فاقد درس اختياري باشد درس مذكور اضافي الزامي درج مي شود و به واحدهاي گذرانده لازم جهت فراغت از تحصيل اضافه و در ميانگين كل موثر مي باشد .
درس اختياري :اگر دانشجو در صورت گذراندن دروس تخصصي،اصلي و عمومي سقف واحد دوره را تكميل نكند ملزم به گذراندن دروس اختياري مي باشد
نكته : هيچ يك از دانشجوياني كه تا پايان شهريور ۹۱ فارغ التحصيل ميشوند نيازي به گذراندن درس مربوطه ندارد

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر