اخبار:.
برگزاری آزمون های پایان ترم برخی استان ها در سامانه جامع الکترونیک دانشگاه پیام نور طبق اطلاعیه دانشگاه پیام نور آزمون های پایان ترم برخی از استان ها در سامانه جامع آموزش الكترونيك دانشگاه پيام نور به آدرس edu.pnu.ac.ir برگزار می شود.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه پیام نور استان هایی ایلام ، چهارمحال وبختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، قزوین، قم‌، کردستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و مرکزی در سامانه برگزاری آزمون به نام سامانه جامع آموزش الكترونيك دانشگاه پيام نور به آدرس (edu.pnu.ac.ir) برگزار می شود.

لازم به ذکر است که این سامانه فقط مربوط به استان هایی است که در این خبر عنوان شده است و باقی استان ها در سامانه هایی که قبلا توسط استان ها اطلاع رسانی شد، امتحان الکترونیکی دانشجویان را برگزار می کنند. برای آگاهی بیشتر از نحوه استفاده از این سامانه نکات زیر را رعایت کنید؛ -با مرورگر firefox یا opera کروم وارد سامانه شوید پیشنهاد ما مرورگر فایر فاکس می باشد. -چنانچه رمز عبور شما پیغام خطا داد و وارد نشد فراموشی رمز عبور کلیک کنید تا یک کد چهار رقمی به گوشی شما پیامک شود (در این صفحه به شما نشان میدهد که به کدام خط پیامک را ارسال نموده است) و آن را وارد و یک رمز موقت مجدد سامانه به شما ارسال کند در پایان شما باید رمز دلخواه خودتون را ثبت نهایی کنید
. -چنانچه موفق به ورود به سایت نگردید با همکاران ستاد امتحانات مراکز واحد خود تماس حاصل نمایید. -چنانچه وارد پنل خود شدید ولی صفحه سفید بود دکمه f5 (رفرش) کلیک کنید تا صفحه شما فعال شود. – پیشنهاد ما به شما این است که با لپ تاپ و سیستم کامپیوتر وارد شوید -در هنگام وارد کردن نام کاربری و رمز عبور صفحه کلید شما انگلیسی باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر